środa, 10 marca 2010

Forma z papieru #1 - Brama

Wybaczcie że tak długo nie dodawałem nowych wpisów, po prostu nie miałem aparatu a już od dawna chciałem porządnie sfotografować moje formy z papieru jak i nowe placki (pracki) więc teraz wpisy będą pojawiać się trochę częściej.

Tak więc oto moja pierwsza forma z papieru. Temat to brama. Trochę rozmyślałem na ten temat jak można wykonać bramę, od razu starałem sobie wykluczyć z głowy oczywiste istnienie bramy jako dwóch kołków i poprzeczki. Brama... bama to nie tylko wejście, brama to nie tylko wejście dla ludzi, można by się trochę głębiej w ten temat zagłębić ja pomyślałem że brama to ryba a ludzie to jedzenie i w ten sposób powstała taka oto forma z papieru, wybaczcie ale podczas transportu troszkę się wygięła ale postarałem się ją wyprostować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz