środa, 17 marca 2010

Kaleka wraca do szkoły...

Czasami mi jest to ciężko zrozumieć... ludzie kalecy nie mogą dostać roboty a znowu młodzi którzy mają jakiś uraz są posyłani do roboty (umysłowej) do sql... Boli mnie noga jak... a pomimo tego co dostałem? zwolnienie z w-f w dodatku idiota lekarz dobrze wiedział że w pt stuka mi 19 lat a wypisał mi zwolnienie do 5 maja po jakiego grzyba to nie wiem skoro naukę kończę ostatniego dnia kwietnia. Wiem może i marudzę ale wolę zostać w domu i zrobić wszystko jak się należy w spokoju i bez trzęsących się od bólu rąk... znów muszę zatryniać kilka metrów do sql o kulach... najgorszemu... a nie! jednak życzę tego najgorszemu wrogowi by musie stało tak z noga by musiał zasuwać o 2 kulach... ból rąk jest tak okropny że nie da się tego opisać w dodatku po tym tak się trzęsą ręce... ale to nie wszystko zawsze, zawsze! po jakimś czasie druga noga tak zaczyna boleć że nie można ustać z kolei podskok jest podwójnym bólem... a w czasie drogi żadnego oparcia nie usiądziesz bo brudno nie oprzesz się bo polecisz, jedyne co zostaje to dyszenie, zaschnięte usta i wiadro potu na człowieku... czeka mnie dzisiaj magiczne 8 godzin... plus pewnie 2h pozalekcyjnych fakultetów z matematyki... W dodatku wczoraj wieczorem dowiedziałem się bardzo wesołej informacji która natychmiast spowodowała uśmiech na moich ustach... mam mieć ponoć tak z tą nogą przez TRZY TYGODNIE! dopiero mija pierwszy a ja już kur*** tu dostaje w dodatku to moje urodziny! znów będę gnić sam... zapomniany... nie ma to jak życie prawie* dorosłego człowieka. Tak więc choć wy moi drodzy czytelnicy trzymajcie za mnie kciuki bym wyzrowiał szybciej!

DLA KAŻDEGO KTO SPRAWI CUD MOMENTALNEGO WYZDROWIENIA MOJEJ NOGI STAWIAM ZGRZEWKĘ PIWA!

*chodzi o wiek a nie o psychikę ;)

PS: Patrzy w lusterko ale zarosłem... jak dzik...

1 komentarz:

  1. Oż. Znam ten ból powiem Ci >.> służba zdrowia u nas nie jest najwyższych lotów -.- sama się z nimi męczę od długiego czasu. Tyle o ile sama sie zbuntowałam i nie chodziłam do szkoły wtedy kiedy wiedziałam że nie mogę. I o dziwo wszyscy byli tego samego zdania co ja oprócz lekarzy XD
    A co do urodzin to jak nie masz z kim spędzić to ja się mogę zgłosić jako towarzystwo ^^ ostatnimi dniami mam za dużo wolnego czasu >.>


    Shiro ^^

    OdpowiedzUsuń